Pin
Send
Share
Send


Daily Telegraph Bu 1855 yilda tashkil etilgan Britaniyaning "Broadsheet" gazetasi. Sunday Telegraph1961 yilda tashkil etilgan. Birgalikda The Times va Guardian, Daily Telegraph Buyuk Britaniyadagi "katta uchlik" sifatli gazetalardan biri hisoblanadi. Qog'oz o'zining konservativ siyosati va yangiliklarni keng yoritishi bilan mashhur.

Internet versiyasini ishlab chiqqan birinchi Britaniya milliy gazetasi, Daily Telegraph Britaniyada eng ko'p sotiladigan "sifatli" kundalik gazeta bo'lib qolmoqda. Shunday qilib, texnologiyalar sohasidagi innovatsiyalar tufayli gazeta sohasidagi o'zgarishlarga qaramay, Daily Telegraph muvaffaqiyatga erishishda davom etdi va yangi voqealar haqida o'z vaqtida va tegishli ma'lumotlarni olish uchun Britaniya jamoatchiligiga taqdim etiladigan bir nechta variantlardan birini taklif qilib, o'z o'rnini saqlab qolishga qaror qildi.

Qurilish tarixi

1882 yilda Daily Telegraph ichida tasvirlangan Fleet Street-ning yangi binolariga ko'chib o'tdi Illustrated London News.

The Daily Telegraph polkovnik Artur B. Sleyg tomonidan 1855 yil 29 iyunda tashkil etilgan. U uni printerda sotadigan Jozef Muso Levi, Baron Bernamning 1-otasi bo'lishidan oldin uni qisqa vaqt ichida boshqargan. Levi o'z o'g'illarini tahririyatga tayinladi va 17 sentyabr kuni qog'ozni qaytadan tarqatdi. Uning eng muhim va muvaffaqiyatli harakati bu "tinga bosish" ning birinchisi bo'lgan tinga qog'oz narxini tushirish edi. O'n ikki oy ichida yangi qog'oz sotila boshladi The Times.

1908 yilda Germaniyalik Kaiser Vilgelm II munozarali intervyu berdi1 ga Daily Telegraph bu Angliya-Germaniya munosabatlariga jiddiy putur etkazdi va Birinchi Jahon urushiga olib keladigan xalqaro keskinlikni kuchaytirdi.

1928 yilda, 1-chi Baron Bernamning o'g'li, akasi Viskount Kemsli va 1-chi Baron Iliff bilan hamkorlikda qog'ozni 1-Viskount Kamrozga sotdi. 1986 yilda Konrad Blek boshqaruvni qo'lga kiritmaguncha, Kamroz (Berri) va Bernam (Levi-Lovson) oilalari boshqaruvda ishtirok etishgan.

1937 yilda gazeta so'rildi Morning Postan'anaviy ravishda konservativ pozitsiyani qo'llab-quvvatlagan va asosan iste'fodagi ofitserlar sinfiga sotilgan. Dastlab Uilyam Evart Berri, birinchi Viscount Camrose sotib oldi Morning Post bilan birga nashr etish niyati bilan Daily Telegraph, lekin birinchisining yomon sotilishi uni ikkisini birlashtirishga olib keldi. Bir necha yillar davomida qog'oz qayta nashr etildi Daily Telegraph va Morning Post u adolatga qaytishdan oldin Daily Telegraph.

Daily Telegraph Maykl Berri, Lord Xartvell boshchiligidagi kitobxonlarning yangi cho'qqilariga erishdilar, u 1954 yilda otasi vafotidan keyin qog'ozni tahrir qila boshladi. Berry boshlangan mashhur "Dunyo yo'li" ustunini taqdim etdi Sunday Telegraph, va rangli jurnallarga qo'shimchalarni birinchilardan bo'lib qo'shgan. Lord Xartvell jurnalistikada yaxlitlik hissini uyg'otadi Daily Telegraph. 1987 yilda nafaqaga chiqdi.

Sunday Telegraph

Daily Telegraphsingil yakshanba qog'ozi, Sunday Telegraph1961 yilda tashkil etilgan. Konservativ polemikist Ser Peregrine Uestxorn, ehtimol bu nom bilan bog'liq bo'lgan eng taniqli jurnalistdir (1961-1997), natijada 1986 yildan uch yil muharrir bo'lgan. 1989 yilda yakshanba kuni qisqa vaqt ichida ettinchi nashrga birlashtirilgan. Max Hastingsning umumiy nazorati ostida kunlik ishlash.

Tahririyat holati

The Telegraf an'anaviy ravishda siyosiy spektrning o'ng tomonida deb qaraladi.2 2004 yilda o'tkazilgan so'rov natijalariga ko'ra, 61 foiz Telegraf o'quvchilar umumiy aholining 31 foiziga nisbatan Konservativ partiyaning tarafdorlari edi.3

Qog'oz tahririyati jamoasi va Konservativ partiyasi rahbariyati o'rtasidagi shaxsiy aloqalarning kombinatsiyasi, shuningdek qog'ozning Konservativistlar faollariga ta'siri, qog'oz ko'pincha hazil deb nomlanadi. Torograf.

2004 yilda egalikni qo'lga kiritgandan so'ng, ser Devid Barklay buni taklif qildi Daily Telegraph kelajakda Konservativ partiyasining "uy gazetasi" bo'lmasligi mumkin. Intervyuda Guardian "hukumat to'g'ri bo'lgan joyda biz ularni qo'llab-quvvatlaymiz." Tahririyat 2005 yilda bo'lib o'tgan umumiy saylovda Konservatorlarni qo'llab-quvvatlashda davom etdi.

Yaqin tarix

The Daily Telegraph eng ko'p sotiladigan Britaniyaning "milliy sifati" gazetasi bo'lib, uning o'rtacha tiraji 901 238 tani tashkil qiladi. Bu 653,780 ning tiraji bilan taqqoslanadi The Times, Uchun 432 980 Financial Times gazetasiUchun, 253,737 Mustaqil, va 382,393 uchun Guardian 2006 yil noyabrda4 Ushbu raqamlar mehmonxonalarda, temir yo'l stantsiyalarida va samolyotlarda berilgan har bir qog'ozning turli xil bepul nusxalarini hisobga olmaydi.

2004 yil yanvariga qadar gazeta guruhini kanadalik ishbilarmon Konrad Blek boshqargan. Blek o'zining xolding kompaniyasi Ravelston Korporatsiyasi orqali Hollinger Incga egalik qildi, bu esa o'z navbatida Hollinger Internationalning 30 foiz ulushiga egalik qildi va Endryu Nayt tomonidan tuzilgan bitimga binoan 1986 yilda Lord Xartvell iste'foga chiqqanidan so'ng Blek gazetalar guruhini sotib oldi. ovoz berish huquqlari. Hollinger Inc. ham egalik qilgan Chikago Sun-Tayms, Jerusalem Postva boshqa o'ng tomonga yo'naltirilgan nashrlar, masalan Tomoshabin. 2004 yil iyun oyida Daily Telegraph uni Barclay aka-uka, Devid va ser Frederik Barklay sotib olishgan.

2004 yil 18 yanvarda Blek moliyaviy qonunbuzarlik ayblovlari bo'yicha Hollinger International xalqaro kengashining raisi lavozimidan ozod etildi. Qora kompaniyani ham sudga bergan. Keyinchalik, Barclay akalari ser Devid va ser Frederik, Hollinger Incni Blekdan sotib olishga kelishib olganliklari, bu ularga gazeta guruhidagi nazorat ulushini berishgani haqida xabar berildi. Shundan so'ng ular kompaniyaning qolgan qismi uchun kompaniyani 200 million funt sterlingga baholab, o'zlashtirishni taklif qilishdi. Biroq, Hollinger International kengashi AQShning Qimmatli qog'ozlar va birjalar bo'yicha komissiyasi bilan uning bitimlari bo'yicha tergov yakunlanmaguncha kompaniyaning aktsiyalarini sotishni taqiqlashga urinib ko'rdi. Qora qarshi da'vo qo'zg'atdi, lekin oxir-oqibat AQSh sudyasi Leo Strine Hollinger International kengashiga qo'shildi va Blekga Hollinger Inc aktsiyalari va manfaatlarini Barclay aka-ukalariga sotishni taqiqladi. 2004 yil 7 martda egizaklar yana bir marta egalik qilish taklifini e'lon qilishdi, bu safar ular uchun Daily Telegraph va yakshanba opa-singil qog'ozi. Egasi Daily Express, Richard Desmond, shuningdek, qog'ozni sotib olishga qiziqib, tashabbusni moliyalashtirish uchun bir nechta pornografik jurnallarga sotdi. Desmond 2004 yil mart oyida narxi 600 million funt sterlingdan oshib ketganda chiqib ketdi.

Oxir-oqibat, Barclay aka-ukalari Xollingerni sotib olishdi va u bilan birga Telegraf, 2004 yil iyun oyi oxirida 665 million funt sterlingga.5

2004 yil 15 noyabrda ushbu korxona ishga tushirilganining o'n yilligi nishonlandi Telegrafning veb-sayti Elektron telegraf. Endi telegraph.co.uk veb-sayti Buyuk Britaniyaning birinchi milliy onlayn gazetasi edi. Onlayn versiya bir qator mukofotlarga sazovor bo'ldi, shu jumladan 2004 yildagi Gazeta mukofotlarida 'Yilning eng innovatsion texnologiyasi'.6 2006 yilda Telegraf Kanadadagi Kanar varefidan London markazidagi Viktoriya stantsiyasi yaqinidagi Viktoriya Plazaga ko'chib o'tdi.7

Yilni ixcham nashrning paydo bo'lishi haqida ko'plab mish-mishlar paydo bo'ldi Daily Telegraph hajmining o'zgarishiga qarshi turish The Times tabloidga. Ammo, bu Telegraf bu da'volarni rad etdi va norozi bo'lganlarni jalb qilishga harakat qildi Vaqtlar yuqoriroq bozor jadvalini o'qishni istagan o'quvchilar. Uning reklama shiorlaridan biri "Ta'sir, ixcham emas" edi.

Taniqli xatolar

Daily Telegraph bir nechta erta obituarlarni noto'g'ri nashr etgan:

  • Cockie Hoogterp, Baron Blixenning ikkinchi xotini, 1938 yilda Baronning uchinchi xotini avtohalokatda vafot etganidan keyin. Xougterp xonim "Vafot etgan" deb yozilgan barcha hujjatlarini qaytarib yuborgan va 50 yildan oshiq muddatidan oldin tirik qolgan.8
  • 1999 yilda Deyv Swarbrick gazetani ommalashtirishdan juda xijolat tortdi va Swarbrickning "Men Koventrida birinchi marta o'lganim yo'q" degan gapi.
  • Doroti Sautuort Ritter, Tex Ritterning bevasi va Jon Ritterning onasi 2001 yil avgustda. U 2003 yilda, o'g'lining o'limidan ikki oy o'tgach vafot etdi.9
  • 2003 yilda balet raqqosi Katharine Sergava ham bunga sabab bo'lgan Nyu-York Tayms xatoga yo'l qo'ygan holda obituriyani bosib chiqarish The Telegraphs.

Shunga qaramay, Telegraph ko'pgina obitoriarlarning hazil-mutoyibasi va yozish sifati bilan ajralib turadi.

1988 yil 24 fevral chorshanba kuni Daily Telegraph gazetasi noto'g'ri sana bilan bosilgan: "25 fevral payshanba" xato bilan bosib chiqarilgan. Bu chalkash kitobxonlarning shikoyatlarini keltirib chiqardi, shuningdek, Matt Pritchettning birinchi sahifasidagi multfilmni ilhomlantirgan: "Umid qilamanki, men payshanba kuni kechagidan yaxshiroq bo'lganman".

Izohlar

  1. 190 1908 yil 28 oktyabr, Imperator Vilgelm II bilan intervyu London Daily Telegraph. 2008 yil 25-fevralda olingan.
  2. ↑ 2004, Telegrafni sotib olish bo'yicha bitim imzolandi BBC News. 2008 yil 25-fevralda olingan.
  3. ↑ 2004 yil, 21,727 Britaniyalik kattalar orasida o'tkazilgan MORI so'rovnomasi 2008 yil 25 fevralda chiqarildi.
  4. ↑ Interaktiv tahlil Milliy gazetani tanlash bo'yicha auditorlik byurosi Ltd. 2008 yil 25 fevralda chiqarildi.
  5. ↑ Simon English, Barclay aka-uka Telegraph guruhini 665 million funt sterlingga sotib olishadi. Www.telegraph.co.uk 2008 yil 25-fevralda olingan.
  6. ↑ Umumiy ma'lumot telegraph.co.uk. 2008 yil 25-fevralda olingan.
  7. ↑ Dominik Uayt, 2005 yil, Telegraph 2008 yil 25 fevralda Viktoriya shahriga ko'chirildi.
  8. ↑ Priskilla L. Bakli, 1987 yil, "Peshin quyoshida". Milliy sharh. 2008 yil 25-fevralda olingan.
  9. ↑ Kreyg Uilson, 2006, O'lim ularning hayoti haqidagi hikoya USA Today. 2008 yil 25-fevralda olingan.

Tashqi havolalar

Barcha havolalar 2013 yil 25 iyulda olingan.

  • BBC: Magazinlar qo'lidagi Telegraf imperiyasi - 2004 yil 18 yanvar
  • Davomli egallab olish haqidagi maqola - BBC Newsdan 7 mart 2004 yil
  • Telegrafni sotib olish "bitim" bo'ldi - BBC News Online dan 2004 yil 20-yanvar
  • The Vasiy: Xollingerning ahvoli

Videoni tomosha qiling: Exit poll predicts huge Tory majority. Telegraph Analysis with Christopher Hope and Camilla Tominey (Noyabr 2020).

Pin
Send
Share
Send